אליאור כרמלי

אליאור כרמלי – חלוץ בתחום ההשקעות בנדל"ן

אליאור כרמלי, יליד 1989, יזם צעיר ודינמי שהצליח לטלטל את עולם הנדל"ן בזכות להט, נחישות וחדשנות. המסע של אליאור בעולם הנדל"ן החל עם תום שירותו הצבאי בשנת 2011, כאשר החל להתמקצע ולהעמיק את ידיעותיו בתחום, תוך כדי עבודתו כשכיר.

במרוצת הזמן, אליאור צבר ניסיון מעשי נרחב בתחום הנדל"ן, ולאחר שרשם הצלחות יוצאות דופן בסדרה של עסקאות אקזיט, גמלה בליבו ההחלטה, יחד עם שותפו טל בוימן, להקים חברות שיעניקו ליווי וסיוע למשקיעים. שאיפתם הייתה לחלוק עם אחרים את הידע והתובנות שרכשו, ולסייע להם לצמוח כלכלית דרך השקעות בנדל"ן. ההצלחה הייתה מיידית, ותוך פרק זמן קצר הצליחו אליאור וטל להרחיב את מעגל פעילותם ולזכות באמונם של מאות משקיעים מרוצים.

BNC – מהפכה בענף הנדל"ן האמריקאי

אחת מנקודות הציון המרכזיות בקריירה של אליאור כרמלי הייתה הקמת חברת BNC, יחד עם שותפו טל בוימן. BNC התמחתה בייזום וניהול עסקאות נדל"ן בארצות הברית, ופתחה בפני משקיעים ישראלים צוהר נרחב להשקעות בשוק האמריקאי הענק.

הבידול של BNC נעוץ בהתמקדותה בעסקאות אקזיט מהירות של בנייה, אכלוס ומכירה, שנועדו למקסם את התשואה למשקיעים בטווח זמן של שנתיים עד שלוש שנים בלבד. האסטרטגיה הזו זכתה להצלחה מסחררת, וכיום פעילות החברה בארה"ב מקיפה 30 פרויקטים, למעלה מ-500 יחידות דיור ב-6 מדינות, בהיקף כספי כולל של 300 מיליון שקלים.

אחד המאפיינים הבולטים של BNC הוא מודל ההשקעה הייחודי שלה. החברה מחויבת להשקיע מכספה בכל פרויקט ועסקה, ביחד עם המשקיעים, ובאופן זה נוצרת שותפות של ממש. הודות לכך, המשקיעים נהנים מעדיפות בחלוקת הרווחים ומתשואות נאות משמעותית מאלו שניתן להשיג בהשקעות מקומיות בישראל.

BNC – מחויבים לקשר אישי עם כל משקיע

אחד העקרונות המנחים את פעילותה של BNC הוא טיפוח קשרי אמון ושותפות ארוכת טווח עם ציבור המשקיעים. בחברה מאמינים כי הצלחה מושגת כאשר כל הצדדים מגלים מחויבות ומעורבות בתהליכי קבלת ההחלטות.

לשם כך, ב-BNC מחויבים לשקיפות מלאה ולתקשורת רציפה עם המשקיעים, תוך שיתוף בידע ובניסיון שנצבר לאורך שנים של עשייה בתחום. המשקיעים מקבלים דיווחים תקופתיים על התקדמות הפרויקטים, וצוות החברה זמין בכל עת לספק ייעוץ מקצועי ותמיכה ככל שנדרש.

גישה זו יוצרת תחושת אמון ובטחון בקרב המשקיעים, ומסייעת ל-BNC לבנות קשרים ארוכי טווח עם לקוחותיה. משקיעים רבים ממשיכים להשקיע עם החברה בפרויקטים חדשים, ואף ממליצים עליה בפני מכריהם וקרוביהם.

אליאור כרמלי רואה בשותפות עם המשקיעים נדבך מרכזי בהצלחת BNC, ומאמין שהיא תוסיף להוביל את החברה לפסגות חדשות בעתיד. הוא שואף להרחיב עוד יותר את מעגל המשקיעים, תוך הקפדה על הערכים והעקרונות שעיצבו את פניה של החברה מרגע הקמתה.

מעצבים את עתיד ההשקעות בנדל"ן

אליאור כרמלי וטל בוימן מחזיקים באמונה כי הצלחה אמיתית נמדדת לא רק ברווחים כספיים, כי אם גם ביכולת לתרום לציבור ולחברה. על כן, בנוסף לפן העסקי, חברת BNC משקיעה מאמצים ניכרים בהכשרת משקיעים חדשים בענף הנדל"ן, ומקנה להם כלים יישומיים להצלחה.

נכון להיום, החברה הכשירה למעלה מ-2,500 משקיעים לבצע עסקאות מניבות ולהשביח את רכושם. באמצעות הדרכות מעשיות, סמינרים וליווי אישי, BNC מספקת למשקיעים ידע, ביטחון ומיומנויות הכרחיות לקבלת החלטות השקעה נבונות ולהצלחה בזירת הנדל"ן. המטרה אינה רק לייצר משקיעים מצליחים, אלא גם לתרום לשגשוג כלכלי ולפיתוח הקהילות בהן החברה פועלת.

אחריות חברתית והשקעה בדור העתיד

פרט לפעילות המסחרית, אליאור כרמלי מייחס חשיבות עליונה לתרומה לציבור. הוא ושותפו טל בוימן תורמים ממרצם וממשאביהם ליוזמות קהילתיות ולאוכלוסיות במצוקה.

אחד הפרויקטים הבולטים בהם מעורבת BNC הוא שיתוף פעולה פורה עם עריית ניוארק הפועלות למען דרי רחוב. במסגרת התכנית, מתאפשר להם לרכוש ידע וכישורים שיאפשרו להם להשתלב בהצלחה בחברה ולבנות עתיד טוב יותר.

התרומה לקהילה והאחריות החברתית שזורות בחוט השני בחזון ובערכים של אליאור כרמלי וחברת BNC. הם משקפים את התפיסה כי הצלחה נמדדת לא רק בביצועים פיננסיים, כי אם גם בתרומה לחברה ובהשפעה חיובית על חיי הזולת.

שילוב הרמוני בין חיי משפחה וקריירה

למרות ההצלחה העסקית המסחררת, אליאור כרמלי מצליח לשמר איזון אופטימלי בין החיים האישיים לבין קריירה. הוא נשוי לענת ויחד הם מגדלים בהרמוניה שלושה ילדים בבית אריה. אליאור מאמין כי הסוד טמון ביכולת לנהל את הזמן והמשאבים ביעילות, תוך מתן תשומת לב הולמת לכל תחומי החיים.

סיפורו של אליאור כרמלי מהווה מודל לחיקוי ומעורר השראה בקרב יזמים צעירים, שחותרים לשבור תבניות מחשבה ולממש את חלומותיהם בעולם עסקים תחרותי ודינאמי. הוא מוכיח שבאמצעות נחישות, יצירתיות ויוזמה, אפשר לכבוש כל פסגה, ובד בבד לשמר ערכי משפחה ולתרום לקהילה.

אליאור כרמלי מייצג שכבה חדשה של יזמים, הרואים בעשייה העסקית לא רק מנוע צמיחה כלכלי, אלא גם מכשיר לשינוי חברתי ולהטמעת עקרונות וערכים. בתקופה של אי-ודאות כלכלית ואתגרים עולמיים, יזמים כמו אליאור מהווים מצפן ומגדלור, בהובילם את מהפכת העסקים של המאה ה-21.

המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם אליאור כרמלי בלחיצה כאן.